Förening Anundsjö

Vill du läsa om våra aktiviteter?

klicka på de olika aktiviteterna till vänster

Fin gemenskap

Sjönäset. foto EK

I samarbete med ABF har vi kulturaktiviteter och studiecirklar i olika ämnen.

Man kan också delta i boule, gymnastik och fria aktiviteter.

Att delta i en studiecirkel betyder att du får kunskap i ett ämne som intresserar just dig. Du är med i en gemenskap och kunskapsinhämtande. Du får glädje och motivation att lära nytt.
Det finns många ämnen att studera, det är bara fantasin som sätter gränserna. Vad vill du göra? Har du idéer på verksamhet som du vill ha i din PRO förening så hör av dig. Studieorganisatör Birgitta Sluugh 070-263 96 12 tar emot anmälningar och förslag till nya studieämnen.

Vi gör resor på en eller flera dagar. Kom med önskemål och anmälan till Gunnel Arnebrant 070-625 57 45 eller Elsa Olofsson 072-700 95 92.

ANNONSERING sker i samarbete med ABF antingen under ”Föreningsnytt” eller ibland en större annons på annan plats i Tidningen 7 eller i ÖA samt på befintliga annonstavlor och på hemsidan.

Fr o m 2023 skickar vi ut meddelanden via SMS till alla som har sina mobilnummer i medlemsregistret.

På hemsidan har vi reportage från olika aktiviteter.

Vi hälsar alla gamla och nya medlemmar välkomna till våra olika arrangemang.
Ta gärna med en vän!