Förening Bomhus

Från och med hösten kommer all information som gäller Datacaféet att finnas på PRO Samorganisations hemsida under fliken AKTIVITETER, följ länken här Datacafé - PRO Samorganisation Länk till annan webbplats.

Är du medlem i PRO så har du tillgång till gratis datasupport på telefon 0771-171 171

Datacaféet är öppet för alla PRO medlemmar i Gävle kommun,
ett samarbete som pågått sedan 2014 mellan PRO Samorganisation Gävle och ABF Gästrikebygden. Vi har vår verksamhet i Bomhus Folkets Hus.

Du är välkommen till vårt Datacafé i Bomhus Folkets Hus på måndagar 09.30-12.00 för att få vägledning om du behöver hjälp med din telefon (iphone/android), läsplatta/ipad eller dator.

Gratisparkering 4 timmar utanför Bomhus Folkets Hus, Klockar Calles gata 3, 804 29 Gävle. Du når oss också med busslinje 1 och 12.

Handledare Gunnar Häll och Iréne Lundin.

I spalten till vänster kommer vi att lägga ut arbetsblad som du kan ha nytta av.

2024-05-10 I.L.