Förening Halmstad C-Väster

Prenumerera på Trippelskrapet.

Stöd PRO Halmstad med Trippelskrapet

Stöd din lokala PRO-förening varje månad – med PRO Trippelskrapet
Genom att gå med i PRO Trippelskrapet nedan får du även välja att stödja en valfri PRO-förening. Det PRO-distrikt och den PRO-förening du väljer i rullistorna nedan får ersättning för varje månad som du är med i lotteriet. Detta gäller under hela 2020. Dessutom går allt överskott i lotteriet oavkortat till PRO's verksamhet.

Du får 8 st PRO Trippelskrapet, värda 200 kr, varje månad i en bekväm tillsvidareprenumeration direkt hem i brevlådan. Du betalar enkelt med inbetalningskortet som medföljer utskicket eller anmäler dig för Autogiro. Prenumerationen har ingen bindningstid och du väljer själv när du vill avsluta din möjlighet till miljonvinster genom att kontakta vår kundservice.
Erbjudandet gäller enbart nya kunder.

Fakturaavgift på 10 kr tillkommer.

För frågor kontakta Johnny Löfstrand, lotteriföreståndare, 070-674 84 25.

Se webbsidan www.trippelskrapet.se/organisation Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Här har ni en lathund för hur ni går till väga LATHUND Pdf, 423 kB, öppnas i nytt fönster.