Förening Halmstad C-Väster

Ost och vinprovning

PRO Halland

Hej!

VÄLKOMMEN TILL EN TRÄFF OM FRISKVÅRD DEN 14 FEB. 9:00-12:00 HOS ABF I FALKENBERG

Nu gör friskvårdskommittén ett nytt försök med en träff om friskvård, hälsa och livskvalité.
Vår ambition med träffen är att informera om PRO:s friskvårdssatsningar, vad som händer ute ibland föreningarna och försöka ta fram vad som är viktigt för oss att arbeta med när det gäller friskvård.

Vi vill gärna att det deltar någon repr. från alla föreningar i Halland eftersom vi kommer att ha fokus på vad vi gör idag och vad vi kan göra mer i framtiden.

Bra om alla föreningar kunde vara representerade på mötet. Gärna flera från varje förening!

För information om program och anmälan se bilaga. Reseersättning utgår. Försök att samåka!

Med vänlig hälsning

Friskvårdskommittén

Vid frågor ta kontakt med Lise Frid lise.fridh@gmail.com Länk till annan webbplats. eller 070 9 983 536