Förening Kälarnebygden

Här kan du berätta om föreningens verksamhet & historia.

Blomsteräng

Sommarens blomster.

Alla medlemmar kallas onsdagen den 5 oktober klockan 11 till Höstmöte. Vi träffas i Västanede församlingshem. Du bjuds på underhållning, fika med goda smörgåsar samt info om matfrågan inom äldreomsorgen i Kälarne, Tallgläntan och hemtjänsten. Vi kommer vidare behandla budget 2023 och förslag till verksamhetsplan 2023. Lotteri. Tag gärna med dig lotterivinst. Har du behov av skjuts, ring Loulou, 070-319 36 80.

Onsdagar med start kl 11 och avslutning kl 13 spelar vi boule på Ånäsets bouleplan. Detta enda tills vintern sätter stopp! Ta med dig klot, handskar och fika. Vatten kan också vara bra att ta med. Vi umgås och har trevligt genom en utomhusaktivitet. Vill du veta mer så kan du ringa Eva Persson, 070-220 06 71.