Förening Tumba

Öppet Hus den 5 april 2024

Denna lite gråmulna, kyliga dag var det närmare ett trettiotal personer som ville komma in i värmen och få en fika. De kom i olika omgångar, så någon trängsel uppstod inte. Det var premiär för kaffegruppen Carina, Irene och Gudrun (undertecknad). Som det verkade, så skötte vi oss bra! Vi fick bakverk från annat håll också. Ing-Marie bidrog med mycket gott. Som vanligt fanns det frukt att tillgå. Ljudnivån var hög, men tystnad äskades av Ove, som gjorde reklam för resor, Karin informerade om ny lokal på nästa medlemsmöte och Ing-Marie berättade om aktivitetsschemat. Det sista delades ut till dem som ville ha. Det såldes skraplotter också och ett par vann lite pengar. En fin eftermiddag helt enkelt!