Förening Backen

Välkomna till vår förening PRO Backen

MEDLEM i PRO

Hitta till våra lokaler
Vi träffas på Musköten, JA Linders väg 43, för spännande föreläsningar, underhållning och olika aktiviteter. F
Res kollektivt: Tag buss 1, till hållplats Löftets gränd vid Hälsocentralen, Umedalen.

Medlemsavgift:

Medlemsavgiften är 280 kr/år, plus 45–50 kronor om du vill bli sekundär medlem i någon annan förening. Inbetalningsuppgifter kommer med årets första tidning då du också håller ett medlemskort. 280 kr fördelas så här:
PRO Riks 190 kr, PRO Västerbotten, Distrikt 45 kr. P RO Backen 45 kr - Swishnummer: 123 628 4921.

STYRELSE - PRO BACKEN

Ordförande: Christin Broman - 070-350 41 33
Vice ordförande: Gunhild Nyberg - 070-256 77 01
Sekreterare: Britt Persson
Studieorganisatör: Barbro Lundqvist
Ledamot: Eva Sunding Ledamot
Ledamot: Ethel Eriksson - Hemsida/web
Ledamot: Louise Eriksson
Ersättare:
Rose-Marie Eriksson
Ersättare: Kerstin Sandtröm

Ersättare: Nils Risvall
Ersättare: Sture Åström

KONTAKTOMBUD

Vi vill bli fler kontaktombud i föreningen. Nu är det övervägande kvinnor. Vi ser gärna att fler män blir kontaktombud. Kontakta någon av oss, om du är intresserad eller har frågor. Välkommen!